2010/05/26

26/05


Op twee juli 2010 is het zo ver. Het lijkt nog zo ver weg, maar ik kan nu al niet wachten. Het is misschien heel highschoolish, maar damn ik ben verliefd op een figuur in een boek! En ik zweer je dat dat niet door Robert Pattinson komt. Zo was Remember Me een stuk minder hartstoppend dan Twilight en New Moon. Lijkt ook alsof ik nergens anders over kan praten. Is niet zo, hoor.
Zo ben ik ook erg benieuwd naar de nieuwe Sex and the City film. Nog even kijken wanneer ik die ga bewonderen. Heb me afgesloten voor enige informatie over de film, dus ik heb nog geen idee wat er gaat gebeuren. Ander verhaal dan met de eerste film, daar was alles al uitgelekt.
Anyway, ik ben zo blij dat er nog een vierde film van Twilight moet komen. Weer wegzwijmelen met Edward Cullen. Wie mij wil begrijpen zal toch echt de boeken moeten lezen. <3 Je kunt me nu al wegdragen. Foto: VMAN.

1 opmerking:

Sanne M zei

Ik begrijp je helemaal! Heb zoveel zin in eclips:)
Het duurt zo lang..