2011/07/18

Cooper & Me



Iedereen die Marley & Me een K*T-film vond, kan dit stukje beter maar even overslaan. Al is dat onbegrijpelijk want die film is hilarisch. Nou niet dat ik iets met Owen Wilson heb (zo heet-ie toch?), maar hondjes zijn gewoon cool. Vooral de mijne. Ik heb z'n naam vast wel eens laten vallen, maar ik heb hem nog niet officieel geintroduceerd.
Dit hondje kan...: zoeken naar de bal als ik de bal goed verstopt heb, (oke, soms moet ik hem helpen, but coomeeoonnnn, hij is pas hmm vijf maanden?) bijna rollen op commando, komt me mond-op-mond beademing geven als ik dood op de grond lig ennn.... hij wacht netjes tot hij hoort 'eten!!!! jeeeej!' voordat hij gaat eten. That's right. Daarnaast is hij heel stoer, voor niemand bang en maakt een sliding 3 cm voordat hij de bal heeft pakt.
Welkom welkom, Cooper!

2 opmerkingen:

Kelly zei

Dag Lieve Cooper! Wat is ie al grooooooooot!

Melina zei

he´s so cuuute!
xx