2012/02/08

New in: demin with some lace

American retro

Oke het gaat niet zo goed met het geen kleding kopen. Deze blouse was terug gebracht en het riep mijn naam. Ik kan hem daar moeilijk in z'n eentje in een donkere Bijenkorf achter laten, toch?
Daarnaast had mijn lieve mamsje mij een trui gegeven voor het oppassen op mijn allerliefste doggie dog dog, maar raakte een beetje in de war toen ze hem wilde wassen (de trui wel te verstaan). Onze wasmachine is namelijk bevroren door de vrieskou en daarom moest ze met haar was bij de buren wassen. Dit was nog niet gĂȘnant genoeg, want ze heeft de trui gewassen zonder wolprogramma. Drie keer raden: de trui is nu te klein. Best jammer, het was een roze trui en blijkbaar staat roze mij heel goed. Maar geen verdriet! Ik heb de trui weer gevonden in de sale op de website van H&M, so jeeej! Binnenkort is ie weer in mijn maatje en zal de trui voortaan met de hand worden gewassen.

1 opmerking:

Nina Josephine zei

Ik ben fan! American Retro is leuk he. Zie je snel.