2010/04/09

9/04

In Amerika hebben ze iets heel tofs (hoe kan het ook anders), het heet volgens mij Noteworthy. I'm not sure, misschien heet het acapella zingen wel zo. In ieder geval, deze groep is echt geweldig! Ik wou dat ik zo kon zingen als dit meisje die de lead neemt.



Vervolgens kwam ik op dit filmpje van twee Amerikaanse meisjes. Eentje heeft heel mooi haar! Ik moet ook eens een schuine pony proberen... Deze zitten volgens mij ook in Noteworthy. I wanna go to college in the US! Damn Holland.

4 opmerkingen:

Nina Sorries zei

zoo zij zijn echt goed! vooral die twee van het 2e filmpje. ik wil ook zo goed kunnen zingen :p

Rinke zei

Wauw, supermooi die eerste! Krijg er helemaal kippenvel van :)

FESI-NOIR zei

Dat eerste filmpje whow wat goed zeg!

xx fesi-fashion

kelly zei

Een rechte pony kan ook heeeul stoer zijn hoor!
En zingen zonder muziek, dat kan jij net zo goed, en als je je best doet veeeul beter!