2012/01/28

Good life

Ik zit in de woonkamer, onderuit zittend, naar de teevee te staren. Samen met huisgenootjes irriteer ik me aan de reclame die voor de zoveelste keer mijn film onderbreekt. Niet dat de film erg spannend is, maar reclame van acht minuten is gewoon te achterlijk. Mediamarkt komt voorbij. Het laatste shot van de reclame dringt tot me door; 'speciale koopdagen tot en met zondag'. Niet veel later zit ik weer zuchtend naar acht minuten nutteloosheid te kijken. En weer komt Mediamarkt voorbij. Nu ga ik eens beter opletten. O. M. G. Ik zie een mogelijkheid om mijn Macbook te kopen... O. M. G. Het was het enige dat ik dacht. Het plot van de film kon me ineens gestolen worden. Mijn huisgenootjes en ik besluiten de film voortijdig af te kappen. (Het was met Julia Roberts in Sleeping with the Enemy) Ik loop naar mijn kamertje en pak regelrecht het misschien wel lelijkste product in mijn kamer: mijn 4 jaar oude laptop van Packard Bell. Mijn vingers kunnen snel en blind typen. Ik kijk naar het scherm: www.mediamarkt.nl, wauw, wat kan ik snel typen. Ik zoek mijn macbook en YES hij doet mee met de actie. Ik treuzel. Waarom treuzel ik in godsnaam? Ik zie me zelf zitten op de bank, in bed, op de grond, buiten, waarever, maar dat goddelijke ding zit in mijn schoot. Alleen ja... Goedkoop is wat anders. Gelukkig ben ik net afgestudeerd en vinden sommige mensen (lees: ouders) het fijn om je dan een cadeau te geven. Dat maakt het alweer een ander verhaal. Dankzij de meest geweldige mensen van de wereld werd het voor mij dan eindelijk mogelijk om dit goddelijke ding daadwerkelijk op mijn schoot te hebben. En guess what?! De Macbook Pro ligt as we speak op mijn schoot! Het is toch te mooi om waar te zijn? En dan nu... Welk hoesje moet ik hier nou weer bij zoeken? Any suggestions?
picture is from me and my love
Follow me on Bloglovin

2 opmerkingen:

Nina Josephine zei

Yeeeeah. Bij ligt hij nu ook op mn schoot. :P

Stéphanie zei

Mooi verhaal! Ik wil ook een macbook, maar ik heb eigenlijk best een goede laptop.. Helaas ;).