2012/01/30

I have no shop-addiction at all!

which loafer is your favorite?

Het is duidelijk dat mijn bankrekening zo goed als geplunderd is. Op een één of andere manier werkt dit goed voor mijn koop-verslaving. Wil ik echt nog iets bijzonders doen met mijn leven, voordat het echte werken begint (als ik ooit die droombaan vind), zal ik toch echt moeten beginnen met sparen. En wat ben ik blij dat deze enorme aankoop, waar ik nu op type, daarbij helpt!

Al houdt dit mij natuurlijk niet tegen om het internet af te struinen voor mooie wannahaves. Ook al heeft het vannacht gesneeuwd en is het voorlopig nog geen zomer, toch kan ik niet wachten tot ik fijne loafers heb gevonden. Ik ben al tijden verliefd op de ruige loafers van Jeffrey Campbell. Ze zijn voortdurend uitverkocht, maar wellicht heb ik meer geluk tegen de tijd dat het lente/zomer wordt. En tot die tijd mag ik toch geen uitgaven doen. Kijk je mee of het lukt?
collage by Polyvore

5 opmerkingen:

Sara zei

HOLIE SHIT IK WIL OOK JEFFERY CAMPBEL OG SO MUCH LOVE WOOH.
okay het gaat weer.
hihi, superleuke blog heb je ! elkaar followen ?
loves!

Marielleheart zei

Vind ze allemaal geweldig!

Les is more zei

middelste twee! waar koop je ze dan?
http://www.lesismoreblog.com

Tamara zei

Ik vind die met het pantermotiefje en de helemaal rechtste het leukste! Ik heb zelf van minnetonka bruine (lijken super veel op die rechtste) alleen dan met een soort adelaar op de neus geborduurd! Ben er nog steeds erg blij mee!

Kelly zei

In de zomer zijn ze toch juist uitverkocht?! Ik zou nu op zoek gaan! Niemand loopt op die schoentjes door de sneeuw te banjeren!