2012/02/04

The harm has been done parents

Schrikkende gezichten, verbaasde gezichten, blije/leuke/vrolijke/interessante gezichten... Ik heb de afgelopen dagen veel verschillende gezichten gezien. Want het is gebeurd. Mijn ouders waren blij met een niet-zo-erge-puberende-dochter, die weinig uitgaat, op tijd thuis komt, werkt en haar diploma haalt. Maar nu is het kleine meisje groot geworden en heeft zij besloten iets te doen wat zij, zacht gezegd, niet erg leuk vinden. Ik wilde het eigenlijk laten zien in geuren en kleuren, omdat ik dacht dat tattoo's op z'n mooist waren als het net gezet wordt, maar bij mij is dat toch anders. Wist ik veel dat je kuit niet een erg fijne plek is en wist ik veel dat schaduwen aanbrengen echt gods gruwelijk pijn doet! Dus daarom hou ik het maar bij deze. Als je me kent mag je me natuurlijk op zoeken om het in het echt te aanschouwen. Een tipje van de sluier: het is prachtig.

2 opmerkingen:

Malou zei

Ik ben wel heel erg benieuwd!

Kelly zei

Woensdag heb je toch wel een rokje aan he! Zo lastig als je je broek moet uittrekken in een restaurant!