2012/02/06

Let's start this week fresh and what is better to start in fresh air and enjoy some nature?

Een klein weekoverzichtje. Wat zie je staan?
Maandag: Schaatsen op de grachten van Amsterdam. Wist je dat de elfstedencommissie (als ze zo heten) serieus mogen nadenken over een Elf Steden Tocht? Ik kan me niet meer herinneren er ooit een te hebben meegemaakt. Dus? Cool!
Dinsdag: As you can see, niet veel op het programma. Dit soort dagen breng ik vaak in de bioscoop door. Of surfend. Op het internet wel te verstaan.
Woensdag: Yes, it's a working day! Daarna snel omkleden en met mijn lieve vriendinnetjes lekker wat eten. Ennn ik krijg een afstudeercadeautje, dat is nog het meest exciting van de avond. Maar als zij dit nu lezen heb ik het waarschijnlijk voor mezelf verpest en krijg ik het niet.
Donderdag: Misschien is dit wel de running day? Of weer een bioscoopje of bankhangen met mijn roomies.
Vrijdag: En ik mag weer uiteten! Dit keer met mensen van mijn werk om van iemand afscheid te nemen. Erg zielig.
Zaterdag: It's a working day yet again!
Zondag: Worden we dan eindelijk kampioen zondag? Waarschijnlijk zijn we het al, maar zondag weten we het zeker!

What are you up to this week?

2 opmerkingen:

Nina Josephine zei

I likey! 2x mag ik mee eten. & dat cadeautje is zooooo leuk!

Kelly zei

Leuke week!! Natuurlijk krijg jij t super afstudeerkadootje nog!! Ben je al eens eerder bij sumo geweest? Is japans he:p maar je kan er ook gegrild/gebakken vlees eten. Rauwe vis is volgens mij niet aan jou besteed! Tot woensdag xxx