2012/02/19

Pole dancing... Sex symbol or real sports?


Paal dansen is niks voor mij... Toen ik vanmiddag werd gevraagd of ik mee wilde doen zei ik nou, liever niet. Daarnaast ben ik nog steeds injured (je weet wel, die enorme tattoo die ik heb laten zetten), dus ik hoef geen schurende paal. Anyway, in mijn huis is het een enorme hype. Ik ben er nog niet helemaal over uit of het nu iets leuks is, of iets schandaligs of iets hips. 
Alle banken gaan aan de kant, muziek gaat aan, lange broeken worden vervangen tot korte ballenknijpertjes (de vrouwelijke variant dan). Onschuldig staan de meisjes aan de kant. De grote meesteres heeft een aantal dansen al laten zien (de fireman en nog wat andere kunstjes), maar het is werk is nu toch echt aan hen. Een voor een proberen ze een draai en het gaat nog een beetje ongemakkelijk. Dooroefenen, meisjes!
Wat je er voor nodig hebt? 1. Lef. 2. Geen zweethandjes ( a la moi). 3. Beenspieren. 4. Armspieren (a la ne moi). 5. Doorzettingsvermogen. 6. Lenigheid.
Aangezien ik maar aan twee punten voldoe (punt 3 en 5) zie je gewoon dat dit niet mijn sport is. Ja, ik zeg sport. Rode gezichten, blauwe plekken en ongemakkelijke poses is voor mij een goede omschrijving van sporten.

Pic. Weheartit

4 opmerkingen:

Kelly zei

Vooral blauwe plekken ja!! Zou voor mij ook niets zijn, als ik alleen al naar die paal kijk verrekken me spieren spontaan!

Leuk geschreven, as always <3

Nina Josephine zei

Ik heb dat een tijdje gedaan! Heeeeeel erg gaaf. Maar armspieren zijn van belang. Als je gaat wil ik zeker mee!!

the desert foxx zei

Haha you're funny ;) The way you describe i guess it really is a sport!

xx

Clara Turbay zei

Very creative and chic. Your style is great.