2012/02/18

Reading books and then watching them in the cinema are the most nicest movies ever.


Achtste groepers huilen niet. Als je dit boek niet hebt gelezen toen je op de basisschool zat, leefde je waarschijnlijk in een grot of onder een steen. Niemand houdt zijn ogen droog bij het lezen van dit boek, laat staan als je het op een groot scherm ziet met alleen donkere gedaantes om je heen.
Een van mijn favoriete bezigheden is boeken lezen. Ik vind het heerlijk als deze boeken vervolgens verfilmd wordt, zodat ik mijn imagination kan peilen met die van de filmmakers.
Nu heb ik dit boek al eeuwen geleden voor het laatst gelezen (ugh, ik word oud), maar ik kan niet wachten om te zien hoe de film is!
Herinner jij je het boek nog?



3 opmerkingen:

Kelly zei

Ik leefde in een grot! Me 'oppaskindje' had het er ook over dat t zo'n zielig verhaal is! Weet niet of ik die wel in de bios wil zien hoor... Huilen met zo veel mensen om me heen...alweer.

Nina Josephine zei

Leeeeeuk!!

Lovely by Lucy zei

Haha ik leefde onder een steen. Maar ik was geen achtste groeper meer toen het boek uitkwam!
X Lucy