2012/02/17

This family has such good gens, MY GOD.



Ook toen ik een klein meisje was, zat ik met mijn handjes tegen de televisie aan. Waarom? Mijn favoriete serie of all times was Full House en ik kon het een aantal jaar geleden dan ook niet laten om deze serie op DVD uit Amerika te laten komen. Ik wist dat de beloved Olsen twins niet de enige kinderen waren in de Olsen familie. Zo hadden ze nog een grote broer en een klein zusje. Dat zusje heeft mij nooit zo gefascineerd, wel vond ik dat ze als bijna twee druppels water op haar zusjes leek. Blijkbaar heeft dit zusje ook acteerambities, gelukkig heeft Elisabeth wat meer talent :). (Op het acteergebied dan he? Ik bedoel ik ben nog steeds team olsen twins) 
Binnenkort verschijnt de film Martha, Marcy, May, Marlene, een film waarin miss Elisabeth de hoofdrol speelt en deze film is al verschenen op het filmfestival. Ik heb een pathe-pas, maar je begrijpt dat ik niet kon wachten om deze film te zien. Dus ik heb hem gedownload (oeps). Een serieuze film waarin ze een weirdo speelt en meer kan ik er niet echt over zeggen. Wel laat ze alles van zichzelf zien (vooral bloot) en heeft ze een onverwachts lage stem die mij nog niet eerder was opgevallen. Anyway, ik heb de film nog niet afgekeken. Ik weet eigenlijk niet waarom, maar goed, ik moet hem nog afkijken en ondertussen wordt Elisabeth steeds populairder. Ze verschijnt op covers en is sinds kort model voor ASOS. Cool? Ja, heel cool. 

Ohja: meer foto's uit VS. Magazine zijn te zien op mijn tumblr.

Pic. VS. Magazine



1 opmerking:

Nina Josephine zei

Heel leuk! Volg je tumblr.