2012/03/15

most of the times i find myself disappointed when my online shopping arrives.

Ook al ben ik door A&F afgewezen voor het MIT-program, toch vind ik het merk nog erg mooi. Ik heb me ondertussen erbij neergelegd dat het veel leuker is om in zo'n winkel te shoppen dan te werken. Aangezien dit nog niet in real life kan, had ik laatst besloten de website weer eens te bezoeken. Ik doe dat af en toe eens, ik weet ook niet waarom. Als er vervolgens een drukknopje 'sale' bestaat dan ben ik al aan het stuiteren. Ik besloot meerdere dingen te bestellen (alles was rond de 15 euro), maar hier zit ik weer achter de computer. Had ik het maar niet gedaan. Normaal gesproken pakt Hollister (daar heb ik geshopt) altijd heel leuk uit, maar dit keer was het net niet. De spijkerbroek oogt goedkoop, een truitje was dun en kort, een blousje weer te wijd en groot... Dan blijft alleen mijn oude, vertrouwde tanktop over. Ik zit er aan te denken het terug te sturen (het distributiecentrum zit tenslotte ineens in Nederland) (maar je moet alsnog 10 euro bezorgkosten betalen) (begrijp jij het?), maar waarschijnlijk kost me dat 9 euro. Toch vreemd, omdat ik het terug kan sturen naar een antwoordnummer..........
Dit soort tegenvallers doen me realiseren dat ik mijn geld toch beter kan besteden. Maar ach dit ben ik waarschijnlijk over een maandje weer vergeten.

Geen opmerkingen: