2012/05/09

Dam tot Damloop: echt ingeschreven

Tja... Echt ingeschreven. 10K. Dat staat voor 16,1 kilometer. Ik weet nog niet hoe ik het ga doen. Ik haal 5KM en daarna ben ik er altijd een beetje klaar mee. Maar nu moet ik er echt voor gaan trainen. Ik moet aan zo veel dingen denken. Wat ik nog nodig heb:

- iPod-armband, zodat ik mijn iPod niet meer vast hoef te houden.
- Een echte professionele renbroek. Zo'n strakke, het liefst 3 kwart en van Nike of Adidas... Moet er natuurlijk wel een beetje modieus bij lopen.
- Draag je tijdens 16KM lopen ook een waterband? Of een band voor om je middel om Dextro's in te bewaren? Ik heb geen idee.
- Een trainingsschema. Zoiets belangrijks mag natuurlijk niet op dit lijstje ontbreken.

Anyway, ik heb gister al een klein rondje gelopen (3,5KM), maar het regende, dus ik dacht dat het niet erg was een keer een klein rondje te doen. Toch? Morgen doe ik weer mijn normale rondje (5KM, nee eigenlijk 4,8KM), maar ik zal binnenkort toch echt moeten uitbreiden... Yiks!

pic. Weheartit

2 opmerkingen:

Nina Josephine zei

WIJ GAAN HEM ROCKKKEN!

Kelly zei

Ik heb echt nog nooit zo'n schattig hondje gezien!!!!