2012/05/10

It's hard to dance with a devil on your back

Iedereen mag mijn Glee-verslaving uitermate irritant vinden, maar je mag niet liegen over de bijzondere muziek die de Gleelui coveren. De nummers worden altijd per thema uitgezocht en wat ben ik blij dat ze dit nummer hebben gedaan. PRACHTIG. Om je niet te vervelen met een Glee-uitvoering is hierbij de originele versie met een super coole clip. Nog nooit eerder van ze gehoord (nou, oke stiekem wel, maar geen idee welke nummers) en ik ben nu ook niet van plan ze op te zoeken en meer nummers aan te horen. Vaak is het zo'n lucky shot met een cool nummer. Ik ben onder de indruk. Oke, ik ben ook snel onder de indruk, maar who cares. So stop talking en let's go YouTube-filmpje!

1 opmerking:

Nina Josephine zei

Heb je haar weer met dr Glee. ;) Leuk liedje Kar!