2012/05/11

Running 10M: 135 days left...


Ik heb 135 dagen om van 5km (puf, kreun, steun) naar 16,1km (yiks, exclamation points!!!!!) te komen. Toen ik vanmorgen aan het rennen was, kwam de gedachte hoe ik dit in hemelsnaam voor elkaar ga krijgen. Ik heb nog steeds niet het juiste trainingsschema gevonden - ik vind mezelf niet bepaald beginnend, maar wel beginnend voor 10km of verder... Een huisgenootje wees me op een programma van Asics, dus daar ga ik vanmiddag eens in duiken. Als ik mezelf maar zie blijven rennen op die beruchte 23 september, met al die andere mensen... Met mijn eigen loopshirtje, nummer en tracker... Dat zoiets stoms mij gelukkig kan maken, moet me dan ook maar die kracht geven om minstens anderhalf uur te lopen, toch? Ach, we zullen zien hoeveel ik in die 135 dagen nog kan bereiken. Vast meer dan ik zelf nu denk.

1 opmerking:

Nina Josephine zei

Je heb iig een knappe tijd! Ik ben slaaaaak.