2012/05/24

Jumping Jack

Sinds ik me heb ingeschreven voor de Damloop, ben ik veranderd in een actief mens. Het hardlopen gat me al goed af (ik zit al op 8,5KM, jeej!) en ik ben op zoek naar meer manieren om actief te zijn. Wielrennen, zelfs touwtje springen en boxen. Die laatste twee heb ik uit een video opgedaan, Doutzen Kroes liet even zien hoe je dat moet doen. Het zag er erg makkelijk uit, dus ik dacht, als dat zo goed voor je is, dan ga ik dat ook wel doen. Dus ik ging vanmiddag met dit weer (rond de 27 graden), niet dat dat er echt toe doet, maar het mooie weer mag ook genoemd worden, op weg naar de stad. Om, welja, een springtouw te kopen.

Inmiddels ben ik zo'n anderhalf uur verder en zit mijn lichaam onder de striemen. Touwtje springen op blote voeten is geen goed idee. Nadat ik mijn nikes aantrok ging het al een stuk beter. Ik wil niet veel zeggen, maar touwtje springen is moeilijk! Ik zit niet voor niks onder de striemen, mijn god... M'n hartslag heeft overuren gemaakt en nu zit ik met een bezweet voorhoofd (en wat nog niet meer) dit te typen. Ik ga zeker door met oefenen!

Ik heb ook in de stad een armband gekocht waar mijn iPod Touch in past, zodat ik het ellendige ding niet meer in mijn hand hoef te houden. Ik vind een elastiekje aan mijn pols al heel irritant tijdens het lopen, dus ik ben benieuwd hoe ik zo'n geval aan mijn bovenarm vind... To be continued.

Pic. Weheartit

2 opmerkingen:

Thesmallnoble zei

nice post! I love the first photo! Your blog is really cute. I follow you now (:
http://thesmallnoble.blogspot.de/

Kelly zei

Je bent super goed bezig! Im proud!
En ondanks dat ik dan jarig ben kom ik je aanmoedigen tijdens de dam tot dam loop!!