2012/07/27

Opening Olympic Games

pic. weheartit

Als een klein kind heb ik mij de hele dag al zitten voorbereiden op dat belangrijke moment van de hele dag: de opening van de Olympische Spelen. Zo heb ik een dag vrij genomen van mijn werk. Dit had ik gedaan, voordat ik wist dat de opening pas om 22:00 uur begint. Ja, dat weet ik dan weer niet. Een dagje vrij kan ook geen kwaad dacht ik zo.

De New York Cheesecake zit in de oven (oke, niet zo Engels, maar ik ben ook meer Amerikaans), al mogen we daar nog niet van snoepen. (Het kreng moet minstens 12 uur in de koelkast) Ik heb expres mijn oranje shirtje aangedaan, stiekem ook omdat die kleur mij zo goed staat, en ik ben afgereisd naar mijn ouders, omdat het beeld daar zooo groot is. Om in die olympische spirit te blijven heb ik ook maar mijn hardloopoutfit meegenomen. Wat ik daar mee ga doen is nog een tweede, maar de hoop is er. (Moest ik niet binnenkort een wedstrijd lopen van 16,1 km?)

De spanning is inmiddels om te snijden (ehm, niet echt), ik heb er zin in! Nu een lekkere prossecco (de wijn was op, wat jammer nou) en een verlangende blik naar mijn cheesecake. Eens kijken of Engeland het zelfde niveau als China kan halen... Kleine kans, gok ik. Ga jij ook kijken?

1 opmerking:

Kelly zei

Was het voor jou net zo'n teleurstelling als voor mij...? Jammer hoor. Al waren mijn verwachtingen waarschijnlijk iets te groot, of te hoog.... Blij dat je weer wat geschreven heb! Xx