2012/06/06

When there's nothing in your agenda, you don't do nothing at all.

Pic. Weheartit.com
Mijn week gaat vaak van maandag tot zondag. Ja, dat klinkt logisch. Maar op zondag weet ik vaak niet wat ik die maandag daarna doe. Omdat ik de bladzijde van mijn agenda nog moet omslaan. Ja dom.
Mijn werkdagen schrijf ik altijd meteen op, mijn loopdagen schrijf ik ongeveer twee weken vooruit. Gewoon, omdat ik dan kan kijken of het haalbaar is. Dus toen ik maandag de bladzijde van mijn agenda omsloeg, zag ik nergens groot 8KM RENNEN!!! of 10KM!!!! staan. Mijn hersenen kregen meteen het signaal van 'ik hoef deze week niks te doen, yes!'. Zo doende is het al woensdag en heb ik nog geen reet uitgevoerd. Qua lopen dan he. Ik heb besloten om mijn hersenen maar gelijk te geven en deze week het even rustig aan te doen. Aankomende donderdag nog even een laatste keer trainen, dus beweging krijg ik wel. Dan is het nu de bedoeling om mijn agenda te pakken en mijn dagen met lopen in te plannen. Alleen ligt mijn agenda in mijn kamer en zit ik nu ergens anders....

Ik wil dolgraag mijn prestatie van mijn laatste loop laten zien (10KM), maar helaas werkt Nike plus niet helemaal mee. Volgende keer komt dat dus aan bod...

1 opmerking:

Kelly zei

Karly! Hoe gaat het hardloopen tegenwoordig? Xx