2012/05/30

Dreaming of the big things

Geen titel #8

Fossil horloges - Yves Saint Laurent arty ring - Chloe tas - Spektre zonnebril - Marc by Marc Jacobs mouse flats.

Binnenkort ben ik mijn kortingspasje weer kwijt. Geen 15% korting op mooie kleding, accessoires of cosmetica... Net terwijl ik mijn favoriete spulletjes heb gevonden (lees: Clinique tonic + dag/nachtcreme). En die favoriete spulletjes mogen wel wat korting gebruiken. Ik vind eigenlijk dat ik alles nog even moet kopen, voordat ik echt die kortingspas vaarwel zeg. Dus een voorraadje Clinique, toch misschien dat ene horloge (ik draag bijna geen sieraden, maar een goed horloge moet je wel hebben, toch?) (en dan komt nog, welke kleur?) en toch nog even bij de dure tassen kijken? Oke, dat van die dure tassen meende ik niet. Ik heb het nu nog erg moeilijk met geen geld uitgeven, maar als ik weer eenmaal 40 uur per week achter een Mac zit of achter een stuur van een auto, dan is het vast veel beter te doen. Dan bespaar ik eigenlijk gewoon geld. Dus mag ik het best alvast uitgeven... Haha!
        Ik moet morgen weer een hele dag werken en er staat ook een loopsessie van 10K op het programma. Ben benieuwd of ik daar nog zin in heb na negen uur werk. Ik hou je op de hoogte.

1 opmerking:

Rikst zei

Heeel veel succes met je 10 KM! Laat je even weten hoe het ging?