2012/05/28

the lying game



Oke, in plaats van in dit chille weer chillen heb ik weer eens een nieuwe serie ontdekt. I gave it a shot and now I'm hooked. Niet alleen omdat ik iets met tweelingen heb, maar gewoon omdat het weer eens iets anders dan anders is. Een gescheiden tweeling vindt elkaar weer na zestien jaar en de ene wil desperately op zoek naar haar birthmother en vindt dat de ander maar even haar leven moet overnemen. Nou en dat doet ze! Aan hunks ontbreekt het ook niet. Om de minuut komt de ene na de andere voorbij. Dit is mijn absolute favoriet. Ohhhwww yeaaahhh.... 


Het aller fijnste aan nu een leuke serie vinden, is dat het seizoen al voorbij is en ik dus achter elkaar de afleveringen kan kijken. Zo heb ik er vandaag zes gekeken. Oeps.
Anyway, ik heb net een zure blaar door geprikt (nouja, open gescheurd met een pincet) en nu doet het nog meer pijn. En morgen moet er weer gelopen worden, dus aaaaauw!

1 opmerking:

Kelly zei

Jeetje wat ben jij een pannenkoek! Is er eindelijk mooi weer ga je de hele dag achter je laptop zitten!!! Maar t moet een hele leuke serie zijn ja! Laura kijkt het ook altijd!